Soukromé tréninky

Soukromé tréninky mohou být pro jednotlivce, případně pro dvě až čtyři osoby.

Jednotlivcům mohu nabídnout TRX, Kettlebell a další formy kondičního tréninku, jako je např. kruhový provoz, variabilní provoz a TABATA. Dále různé formy kompenzačních cvičení a strečinku.

Dvojicím, případně čtveřicím pak navíc sebeobranu. Musíte ale počítat s tím, že čím víc lidí na soukromé lekci je, tím menší prostor pro každého z vás budu mít. Sebeobranu učím pouze ve dvojicích, trénujete spolu. Sebeobrana staví hlavně na brazilském jiu jitsu. Více můžete zjistit po kliknutí zde: Copacabana Valachien Gym

Jak tréninky probíhají

Zapracování organizmu (warm up) s nářadím, nebo bez něj, samostatně, ve dvojici, případně ve skupině.

Hlavní část – zvolený trénink. Postupovat se bude od jednoduchého ke složitějšímu. V závislosti na zvoleném tématu se mohou střídat různé intenzity a dávkování zátěže. V případě sebeobrany se budete učit základní pohybové vzorce a funkční techniky, zásady sebeobrany a na konec modelové situace.

Protažení a kompenzace formou statického strečinku, prvků jógy, apod. Záleží na předchozí zátěži.

Výhody soukromého tréniku

I když je soukromý trénink je dražší, než skupinová lekce, vy získáte víc. Celou dobu lekce se věnuji jen a pouze vám! Opravuji a koriguji i ty sebemenší detaily a pozice, což ve skupinových lekcích často nejde. Sami si můžete volit téma tréninku a případně zacílení. Je to o vás a o vašich preferencích a potřebách. Na mě, jako osobním trenérovi, je to, jak vám trénink postavím a jak vás budu posouvat stále kupředu a pomáhat plnit vaše cíle.

Osobní trenér na Vsetíně
Rabbigym